dijous, 9 d’agost del 2012

..sóc la teva dona versus I'm your man

http://www.youtube.com/watch?v=tKjSr1zOTq0 
...rèplica al Leonard cohen... I'm your man

"Quan et sentis amb ganes de ser paraula
Jo t’escoltaré
Quan tinguis ganes de ser silenci
Jo parlaré per tu
Quan tinguis ganes de sentir-te abraçat
Jo t’abraçaré
Quan tinguis ganes de ser una abraçada
Jo estaré amb tu perquè ho puguis fer
Quan tinguis ganes de ser un bes
Jo t’oferiré els meus llavis
Quan tinguis ganes d’estar sol
Jo estaré amb tu lluny de tu
Quan et sentis sol
Pots cridar-me pel nom
Quan tinguis ganes de jugar
M’agradarà compartir el joc amb tu
Quan tingues set
Aniré a buscar aigua a la font
Quan tinguis son
El meu cos et farà de coixí
Quan tinguis ganes de plorar
T’acompanyaré. Me les beuré.
Quan et sentis abatut
Compartiré les meves armes amb tu
Quan et sentis un príncep
La meva fada em transformarà en princesa
Quan et sentis prou jove per saber-ho tot
M’agradaria ser-ne prou per entendre’t
I si alguna vegada dubtes de quin camí seguir
Jo sóc la teva dona.
I si alguna vegada vols volar cap a l’infinit
Sàpigues que sóc la teva dona
I si alguna vegada pots mossegar el teu somni més preuat
Avisa’m que no em vull morir
I si alguna vegada aprens paraules noves
Vull aprendre amb tu
I si alguna vegada vols calmar el teu desig
Jo sóc la teva dona
I si alguna vegada vols canviar de camí, camina
Jo sóc la teva dona."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada